loader

Huawei zaproponuje nowe funkcje w aplikacji HiCare

Warszawa, 14 maja 2019Dostęp do forum Huawei, możliwość monitorowania statusu napraw czy wyszukiwanie sklepów, które mają w swojej ofercie urządzenia marki – to nowe funkcje, które już trafiły lub niebawem trafią do aplikacji HiCare, mobilnego serwisu dla użytkowników smartfonów Huawei.

 

Aplikacja HiCare ma w tej chwili 1,5 miliona zarejestrowanych użytkowników i prawie 8 milionów odsłon miesięcznie. Dynamiczny wzrost nastąpił w pierwszych 4 miesiącach tego roku, gdy przybyło niemal 870 000 nowych osób. Rosnąca popularność aplikacji wynika z bogatej oferty unikalnych korzyści, jakie otrzymują wyłącznie zarejestrowani w niej użytkownicy telefonów Huawei.

 

Korzyści dedykowane użytkownikom aplikacji to między innymi 90 dni na bezpłatną wymianę wyświetlacza w telefonach Huawei P30 i P30 Pro, zniżki pogwarancyjne na stłuczony ekran, informacje o specjalnych dniach serwisowych, kiedy klient płaci wyłącznie za części zamienne, a ich wymianę otrzymuje gratis, a także informacje o aktualizacjach oprogramowania (dostarczane wcześniej niż do niezarejestrowanych użytkowników).

 

author avatar
Mateusz Rogowski Sp. z o.o.

1 2

O autorze