loader

Huawei dołącza do społeczności TikToka

 

TikTok to najszybciej rosnące medium społecznościowe na świecie i miejsce, w którym ludzie na różne sposoby mogą wyzwalać i pokazywać innym swoją kreatywność. Huawei jest marką kreatywną, dlatego TikTok to naturalne miejsce, w którym chcemy być blisko konsumentów. Jest tam bardzo dużo młodych, dynamicznych ludzi, a nasze najnowsze smartfony z serii Y – Y6p i Y5p – idealnie do nich pasują – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media, obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.

 

Pierwszy film Huawei na TikToku nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa.

author avatar
Mateusz Rogowski Sp. z o.o.

1 2

O autorze