loader

Domowe finanse źródłem większego optymizmu konsumentów

i Polski (38%).

 

Patrycja Rogowska-Tomaszycka, dyrektor ds. korporacyjnych w Provident Polska dodaje: Raport pokazuje, że budżety domowe są cały czas mocno obciążone, dlatego konsumenci odpowiednio zmniejszają swoje wydatki. Co jednak ważne, wprowadzane oszczędności przeważnie dotyczą dóbr luksusowych, a nie podstawowych. Ta postawa potwierdza fakt, że wielu naszych klientów podejmuje decyzje w sposób racjonalny i przemyślany.

 

Raport IPF na temat dobrobytu i włączenia społecznego to zakrojone na szeroką skalę międzynarodowe badanie organizowane co pół roku wśród klientów IPF na sześciu rynkach. Badanie jest niezależnie przeprowadzane przez YouGov, wiodącą międzynarodową agencję badania rynku oferującą kompleksowe badania online.

 

Raport na temat dobrobytu i włączenia społecznego dostępny jest na stronie IPF pod adresem www.ipf.co.uk

 

Raport sporządzono przy zaangażowaniu bazy klientów IPF. Jego celem jest poznanie opinii klientów na wiele ważnych kwestii dotyczących gospodarki i finansów oraz podzielenie się głównymi wnioskami z kluczowymi grupami decydentów oraz wpływowych osób. Ankiety badawcze uzupełniło 9 660 osób powyżej 18. roku życia, badanie przeprowadzono w kwietniu i maju 2013 roku.

author avatar
Provident

1 2

O autorze