loader

500 tys. aut w Proama

Już 500 tys. osób jeździ po polskich drogach z ubezpieczeniem Proama. Większość z nich posiada maksymalną – 70-procentową – zniżkę bonus-malus.

 

Jak dotychczas Proama jest najszybciej rozwijającą się firmą ubezpieczeniową, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach. Proama rozpoczęła działalność komercyjną 29 stycznia 2012 roku i już po jedenastu miesiącach działalności (na koniec 2012 roku) miała 262 tys.  sprzedanych polis. W rozwoju nie zaszkodził ubezpieczycielowi proces zmiany inwestora. Proama rozpoczynała swoją działalność jako oddział francuskiego ubezpieczyciela Groupama SA, a już  w lipcu 2012 roku zostało podpisane porozumienie, na mocy którego Proama z końcem 2012 roku została przejęta w struktury Grupy Generali.

 

Po kolejnych siedmiu miesiącach działalności Proama niemal podwoiła liczbę klientów – obecnie z polisami Proama po polskich drogach jeździ pół miliona kierowców. 

 

– Tak dobry rezultat w krótkim czasie, to efekt m. in. multikanałowej strategii sprzedaży. Od początku działalności nasze polisy są dostępne przez Internet, telefon i za pośrednictwem multiagencji. Obecnie mamy podpisane umowy z 1 tys. multiagencji, w których pracuje 10 tys. osób wykonujących czynności agencyjne –mówi Mariusz Kozłowski, Dyrektor Sieci Sprzedaży, Produktu i Likwidacji Szkód w Proama.

 

Agenci doceniają m. in. udostępniony przez ubezpieczyciela system do sprzedaży polis, w którym został wyeliminowany całkowicie papierowy obieg dokumentów w relacji Proama-Agent.

 

– System ProAgent dostępny w postaci aplikacji webowej, został skonstruowany z myślą o wygodzie użytkownika, z intuicyjnymi procesami, tak aby w każdym miejscu i czasie Agent mógł wygodnie dokonać szybkiej kalkulacji składki, sprzedaży polisy, sprawdzenia polis swoich klientów, dokonać zestawienia sprzedaży, czy sprawdzić wysokość naliczonej prowizji – wyjaśnia Dariusz Jankowski, Dyrektor IT w Proama.

 

1 2

O autorze