loader

Credit Agricole wyróżniony w konkursie Golden Arrow

 

Natomiast w kategorii Digital Marketing – Innowacja Internetowa wyróżnione zostało rozwiązanie Credit Agricole o nazwie TeleBot. Jest to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.

 

– Od 50 do 95 proc. leadów pozyskiwanych z Internetu jest niskiej jakości, ponieważ zawiera błędne dane albo pochodzi od osób już niezainteresowanych ofertą. W związku z tym ponad połowa czasu pracy call center na obsługę takich kampanii nie przynosi zysków. TeleBot pozwala na przeprowadzenie zautomatyzowanego procesu pre-weryfikacji jakości leadów, bez zbędnego angażowania pracowników – tłumaczy Anna Płachta.

 

Dzięki pracy TeleBota odsetek kontaktów niedodzwonionych spadł z 49,9 do 5,3 proc. System poprawnie zidentyfikował i odrzucił 88 proc. leadów, co istotnie wpłynęło na efektywność pracy konsultantów.

 

Golden Arrow to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w polskiej branży marketingowej. Organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications ma na celu promowanie efektywności w działaniach marketingowych i innowacyjne rozwiązania w reklamie. Jury konkursu złożone z ekspertów branży reklamowej poddaje analizie i ocenie największe kampanie przeprowadzone w minionym roku. W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze