loader

Credit Agricole wyróżniony w konkursie Golden Arrow

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.

 

W kategorii Open Credit Agricole został wyróżniony za projekt „Uważny bank – nie do pominięcia”. Przy użyciu filmów typu pre-roll udało się zminimalizować pomijanie reklam banku na platformie YouTube.

 

– Przed 30-sekundowymi spotami emitowanym w ramach kampanii w Internecie dodaliśmy

różnorodne „dokrętki” ze scenkami aktorskimi w wykonaniu Dawida Podsiadło, inspirowanymi treścią spotów głównych. W każdej takiej dokrętce Dawid, w zaskakujący sposób i z typowym dla siebie humorem, nawiązując do mechanizmu „skipowania” reklam zachęcał, aby widzowie nie pomijali reklamy i obejrzeli cały spot – dodaje Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital w banku Credit Agricole..

 

Zastosowanie tej kreatywnej formy zachęty sprawiło, że ponad 50 proc. wyświetleń spotów zakończyło się ich obejrzeniem, a więcej niż połowa widzów zobaczyła reklamy do końca.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze