loader

Credit Agricole nagrodzony złotem za TeleBota w konkursie INNOVATION 2018

Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej gali w poniedziałek 23 kwietnia w Warszawie. W imieniu zespołu pracującego nad wdrożeniem TeleBota statuetkę odebrali: Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital oraz Arkadiusz Łatko, manager komunikacji internetowej.

– TeleBot to narzędzie służące do automatycznej weryfikacji potencjału sprzedażowego leadów z kampanii internetowych. Bot sam oddzwania do klientów, którzy podali swoje numery telefoniczne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej – tłumaczy Anna Płachta. – W trakcie krótkiej wstępnej rozmowy, przy użyciu algorytmów sztucznej inteligencji oraz prawdziwej ludzkiej mowy, bot zadaje kilka pytań i potwierdza zainteresowanie klienta produktem bankowym. TeleBot przeprowadza wstępną weryfikację, a następnie przekazuje rozmowę do doradcy, który proponuje klientowi odpowiednie rozwiązanie.

Rozwiązanie zapewnia klientom szybszą obsługę i pozwala usprawnić etap weryfikacji: odsetek kontaktów niedodzwonionych zmniejszył się prawie dziesięciokrotnie, a kontaktów niezainteresowanych – niemal trzykrotnie. Łącznie system poprawnie zweryfikował i zablokował 88 proc. kontaktów, nie przekazując ich do dalszej obsługi do doradców.

TeleBot jest kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem wdrażanym w Credit Agricole do optymalizacji procesu sprzedaży. W 2017 r. bank uruchomił CzatBota „KrEdytka”, który wspomaga sprzedaż kredytów gotówkowych na Facebooku z wykorzystaniem komunikacji przez Messengera. Było to pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane przez instytucję finansową w Polsce.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze