loader

Credit Agricole nagrodzony złotem za TeleBota w konkursie INNOVATION 2018

Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.

 

INNOVATION to prestiżowy interdyscyplinarny konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne wdrożenia w dziedzinie marketingu. To katalizator innowacji, doceniający nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które nie są tylko teoretycznymi wizjami, ale generują sprzedaż i mają realny wpływ na działalność firmy na rynku. Nagradzane są tu zarówno projekty typu Future Thinking, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee startupowe.

W konkursie INNOVATION 2018 przyznano nagrody w 16 kategoriach. TeleBot banku Credit Agricole, realizowany we współpracy z agencją Performics działającą w ramach Publicis Media, zgłoszony był w kategorii “Innowacyjne Media – Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne” wraz z dwoma innymi projektami: Orange Finanse oraz Image Recognition by McDonalds. Konkurencja w tej kategorii była bardzo mocna, jury postanowiło jednak nagrodzić projekt Credit Agricole, uznając go za najbardziej innowacyjny i perspektywiczny.

– To dla nas nagroda za odwagę we wdrażaniu rozwiązań, na które w Polsce wciąż decyduje się niewiele instytucji. Jestem przekonany, że automatyzacja procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji to przyszłość bankowości – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. – Jako bank kierujący się filozofią „100% digital, 100% human” nie boimy się podejmować pionierskich wyzwań technologicznych, żeby coraz lepiej służyć naszym klientom.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze