loader

Cashback World na kolejne dwa lata z Legią

 

Bardzo się cieszę, że podpisaliśmy kolejną umowę na lepszych dla klubu warunkach. Jest ona naturalną konsekwencją naszej dobrej ponad 3,5-letniej współpracy. Muszę przyznać, że ten czas był dla nas doskonałą lekcją jak wykorzystywać sponsoring sportowy, jak również dawką wielu emocji, jakimi był m.in. udział Legii w rozgrywkach UEFA Champions League. Aktualnie grupa myWorld współpracuje z ponad 60 klubami i organizacjami sportowymi na całym świecie. Jesteśmy partnerem serii wyścigów motocyklowych Moto GP, współpracujemy z Formułą 1, między innymi byliśmy sponsorem tytularnym GP Austrii. Jesteśmy sponsorem dwóch zespołów F1, tj. Scuderia Toro Rosso i Red Bull Racing. Współpracujemy także ze znanymi klubami piłkarskimi, takimi jak AS Roma, Inter Mediolan, Rapid Wiedeń i Slavia Praga.

 

W najbliższych dwóch latach oprócz dalszej pracy nad rozwojem programu Cashback World, pragniemy się także skupić na promowaniu naszego nowego globalnego projektu, tj. platformy zakupowej myworld.com, na której w tej chwili dostępne jest już ponad 10 mln produktów. Korzystanie z programu Cashback Legii Warszawa umożliwi uzyskiwanie dodatkowych benefitów za zakupy na naszym marketplace. Wierzę, że najbliższe dwa lata to czas sukcesów zarówno  myworld.com, jak też sportowych Legii Warszawa – mówi Ziemowit Deptuła, prezes zarządu myWorld Poland sp. z o.o.

 

Logotyp marki Cashback World nadal będzie znajdował się na rękawie koszulki meczowej Legii Warszawa oraz ekspozycjach sponsorskich. Nowa umowa zakłada wiele wspólnych inicjatyw, których przykładem był organizowany wspólnie mecz otwarcia sezonu 2019/2020.

author avatar
HillKnowlton Strategies

1 2

O autorze