loader

Cashback World na kolejne dwa lata z Legią

Legia Warszawa i myWorld Poland podpisały kolejną, dwuletnią umowę, na mocy której operator międzynarodowego programu partnerskiego Cashback World będzie oficjalnym sponsorem Klubu do końca sezonu 2020/21.  

 

Firma myWorld, operator programu lojalnościowego dla kibiców, jest oficjalnym sponsorem i partnerem Legii Warszawa od 2016 roku.

 

Grupa myWorld to globalna firma, która rozumie i docenia rolę sponsoringu sportowego jako skutecznej formy marketingu i budowania marki. Bardzo się cieszę, że przedłużyliśmy naszą umowę o następne dwa lata i jestem pewien, że nasza długoterminowa współpraca przełoży się na kolejne wspólne sukcesy, biznesowe i sportowe – powiedział Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa.

 

Przystąpienie do programu Cashback Legii Warszawa, które jest bezpłatne (z usług oferowanych przez sponsora można korzystać mając Kartę Kibica Legii), pozwala na uzyskanie cashbacku,  czyli  częściowego zwrotu za zakupy w wybranych sklepach na terenie całej Polski i w 47 krajach. To ponad 130 000 Partnerów Handlowych na całym świecie i kluczowe kategorie zakupowe. W Polsce program Cashback World dostępny jest w ponad 20 000 placówek handlowych i obejmuje współpracę z prawie 5 000  partnerów handlowych. Są to m.in.  Allegro, Biedronka, Żabka, KFC, booking.com,  Tesco, Empik, Carrefour, Orlen, BP, Shell, Circle K, Zalando, OBI, Leroy Merlin, Vistula, Euro RTV AGD.

author avatar
HillKnowlton Strategies

1 2

O autorze