loader

Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczne

Kupujemy oczami

E-sklep przeszedł także całkowitą transformację w warstwie wizualnej. Wśród kluczowych nowości warto podkreślić zupełnie nową identyfikację w postaci logotypu. Bdsklep.pl postawił na nowoczesne, ikonograficzne i czytelne wzornictwo, w które wpisana została sympatyczna postać jeża – nowej maskotki e-marketu. Sam kod kolorystyczny również został uproszczony. Oparty na energetycznym miksie pomarańczowego i czarnego podkreśla zmiany zachodzące w e-markecie i ma zachęcić użytkowników do eksplorowania serwisu. Bdsklep.pl wprowadził także system porad sygnowanych postacią jeża, która ma dodatkowo uprzyjemnić proces zakupowy.

Klienci szukają detali

Duża zmiana jest także widoczna w samej formule rozmieszczenia poszczególnych działów. To co dla kupującego najważniejsze, jak kategorie czy informacje o wysyłce, jest od razu widoczne i łatwe do odnalezienia. Podobnie sklep podszedł do prezentacji produktów dostępnych w ofercie – zdjęcia są duże i wyraźnie, a opisy bardzo szczegółowe i obok podstawowych danych, zawierają także np. adnotacje nt. wartości odżywczych, czy przydatności do spożycia przez osoby cierpiące na alergie. To innowacyjne podejście i dotąd niespotykany w podobnych e-marketach. 

– Dokładnie przeanalizowaliśmy dane, które pozyskaliśmy od naszych Klientów, a także z globalnych źródeł, które potwierdziły nam, że nawet w przypadku wydawałoby się prozaicznych codziennych zakupów, zwracamy ogromną uwagę na estetykę prezentacji produktów. Równie ważna jest wyczerpująca informacja o samym produkcie. Przecież w trakcie zakupów online nie możemy wziąć go do ręki i dokładnie przestudiować etykiety. My to umożliwiliśmy – podkreśla Paweł Paszkowski, Dyrektor e-commerce w bdsklep.pl. 

author avatar
OS3 sp. z.o.o.
OS3 to strategiczno-kreatywna agencja komunikacji marketingowej, tworząca marki i realizująca skuteczne kampanie 360°, integrujące działania on-line z pozostałymi kanałami dotarcia. Agencja istnieje na polskim rynku już ponad 20 lat i zdobyła w tym okresie pozycję jednego z kluczowych graczy w branży reklamowej. Obecnie obsługuje projekty zarówno dla globalnych marek, takich jak Knorr (Unilever), alkohole z porfolio Stock Spirits, Opel (General Motors), Allianz, Credit Agricole, Phillips, a także dużych polskich marek – Oceanic, Grupa TVN, CCC, Food Care.   

1 2

O autorze