loader

Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczne

Technologia w służbie konsumenta

Intuicyjność, łatwa nawigacja, czytelność oferty oraz przyśpieszenie procesu zakupowego – to główne cele, jakie przyświecały bdsklep.pl przy pracach projektowych nad nową stroną e-marketu. Do przygotowania i wdrożenia nowego serwisu zaproszono do współpracy E Net Production, znane z realizacji dla takich gigantów, jak MediaMarkt, Agata, Samsung czy DeeZee. Prace nad nową odsłoną rozpoczęły się wiosną ubiegłego roku. Dzięki temu udało się stworzyć w pełni autorski i dedykowany potrzebom bdsklep.pl back-end, oparty na najlepszych dostępnych technologiach i wykorzystujący nowe narzędzia wspomagające rozwój serwisu i usług dla klientów.

Niezwykle ważne dla bdsklep.pl było to, aby serwis nie tylko był przyjemny w użytkowaniu, ale także „uczył się” swoich Klientów. Wszystko po to, aby móc trafnie odczytywać jego potrzeby oraz tworzyć dedykowane pod niego oferty produktowe oraz promocje.

– Dzisiejszy e-konsument oczekuje ofert szytych na jego miarę, dostępu do nietuzinkowych produktów oraz maksymalnie uproszczonego, bo dosłownie do paru kliknięć, procesu zamawiania. Dlatego aby wyjść naprzeciw stawianym przed nami oczekiwaniom, konieczne było zindywidualizowane podejście do potrzeb naszych klientów. To globalny trend, który w silnie konkurencyjnym środowisku e-commerce staje się koniecznością, jeśli zależy nam na budowaniu silnego i stabilnego biznesu – podkreśla Jacek Palec, CEO bdsklep.pl.

W tym celu serwis posiada wbudowany CRM oraz systemy rekomendacji, pozwalające na personalizowanie treści oraz dopasowanie ofert pod konkretnych użytkowników.

Back-end powstał na bazie Syphony Framework i został wsparty zaawansowanym cache’owaniem – Varnish oraz silnikiem wyszukiwania ElasticSearch. Całość została także dostosowana do potrzeb urządzeń mobilnych dzięki modułowi wersjonowania responsywnego, co umożliwia bezproblemowe dopasowanie grafik do różnych rozdzielczości. To jeden z ważniejszych elementów, ponieważ bdsklep.pl odnotowuje coraz wyższą odwiedzalność z poziomu smartfonów. E-market zainwestował także w pełną integrację  z systemem Marketing Automation oraz platformą Google DoubleClick. 

author avatar
OS3 sp. z.o.o.
OS3 to strategiczno-kreatywna agencja komunikacji marketingowej, tworząca marki i realizująca skuteczne kampanie 360°, integrujące działania on-line z pozostałymi kanałami dotarcia. Agencja istnieje na polskim rynku już ponad 20 lat i zdobyła w tym okresie pozycję jednego z kluczowych graczy w branży reklamowej. Obecnie obsługuje projekty zarówno dla globalnych marek, takich jak Knorr (Unilever), alkohole z porfolio Stock Spirits, Opel (General Motors), Allianz, Credit Agricole, Phillips, a także dużych polskich marek – Oceanic, Grupa TVN, CCC, Food Care.   

1 2

O autorze