loader

500 tys. aut w Proama

– Bardzo ważny jest również serwis – w Proama mamy dedykowaną agentom infolinię, której pracownicy mają kompetencje, by większość spraw była rozwiązywana podczas jednej, pierwszej rozmowy telefonicznej. Ponad 90%  telefonów od Agentów odbierana jest w ciągu pierwszych 20 sekund – dodaje M. Kozłowski.

 

Proama jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, która w swojej komunikacji marketingowej zwróciła się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swoich reklamach.

 

– Jest to uznanie wkładu oraz potencjału agentów w rozwoju naszego biznesu. Obecnie przez Agentów generujemy ponad 80% naszej sprzedaży – stwierdza Dyrektor Kozłowski. – Jednocześnie bardzo mocno dbamy o kooperację i współpracę między poszczególnymi kanałami sprzedaży, bo wierzymy, że tylko w ten sposób możemy odnieść sukces. Każdy kanał jest dla nas tak samo ważny i w każdym staramy się wyróżnić.

 

Wyróżnikiem Proama w kanałach direct jest dedykowany Osobisty Doradca dla osób kupujących przez Internet i telefon. Klient otrzymuje imienny adres e-mail do Osobistego Doradcy. Może się z nim skontaktować również dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta i wybierając opcję kontaktu z Osobistym Doradcą.

 

Formularz na stronie internetowej jest skonstruowany w sposób jak najbardziej prosty i przyjazny użytkownikom Internetu. Strona www.proama.pl otrzymała certyfikat Użyteczna Strona z najwyższą dotychczas oceną audytorów programu – aż 95%.

 

Podstawowy wyróżnik oferty Proama to 70% bonus-malus na OC i AC dla bezpiecznych kierowców, którzy dotychczas mieli 60% zniżkę bonus-malus i nie mieli szkód w ostatnich 12 miesiącach. Obecnie ponad 90% klientów Proama posiada maksymalną – 70% zniżkę. Wdrażając te elementy Proama stała się pionierem na polskim rynku ubezpieczeniowym.

1 2

O autorze