loader

3 sposoby na wzrost sprzedaży w nowych firmach

3 sposoby na wzrost sprzedaży w nowych firmach

Z każdym rokiem coraz więcej osób rezygnuje z etatu  na rzecz własnej działalności. Głównym impulsem do takiego kroku jest chęć realizacji własnej wizji oraz posiadania realnego wpływu na to jak dany produkt lub oferta będzie wyglądać w końcowej fazie. 

Samo założenie działalności gospodarczej nie stanowi większego problemu. Wystarczy wypełnienie wniosku na stronie CEIDG oraz uzyskanie numeru NIP i REGON. Na etapie zakładania działalności należy jeszcze wybrać biuro rachunkowo-księgowe, które wesprze przedsiębiorcę w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem własnej firmy. 

Etap pierwszy zakończony. Mamy firmę i co dalej? 

Wiele osób zakładając działalność tak bardzo skupia się na swoich planach i projekcie, że nie zwraca uwagi na najbardziej podstawowy element jakim jest dotarcie do klienta. W obecnym gąszczu informacji oraz konkurencji ciężko jest zwrócić na siebie uwagę, co w przypadku wybranych projektów jest wręcz konieczne, aby móc generować odpowiedni przychód. 

Trzy narzędzia, które ułatwiają zdobycie klientów w nowej firmie

Pierwszym krokiem jest odpowiednio przygotowana strona internetowa. To właśnie ona stanowi wizytówkę firmy oraz zachęca potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą.  

W chwili obecnej stale obserwujemy wzrost aktywności użytkowników  korzystających z urządzeń mobilnych, co przekłada się na konieczność projektowania i budowy stron responsywnych, czyli takich, które są w odpowiedni sposób wyświetlane właśnie na takich urządzeniach. Dodatkowo istotną rolę odgrywa technologia ich wykonania w taki sposób, aby były one przejrzyste dla większości użytkowników, a zarazem wyróżniały się z tłumu. – tłumaczy Marcin Bąk, właściciel Pin Media, firmy zajmującej się budową stron www. 

Koszt budowy strony jest uzależniony od tego jak ma ona wyglądać oraz tego co ma zwierać. Prosta wizytówkowa strona to koszt od kilkuset złotych do nawet kilkunastu tysięcy za rozbudowane serwisy. Zakładając firmę dobrze zatem wcześniej zorientować  się na rynku jaki jest orientacyjny koszt przygotowania strony www oraz uwzględnić to w wydatkach już na początku jej istnienia.

author avatar
ONE BOARD MEDIA sp. z o.o.

1 2

O autorze