loader

Zofia Gaińska z Animal Center kolejnym przedsiębiorcą w kampanii T-Mobile

Kiedy Zofia Gaińska postanowiła założyć własną przychodnię weterynaryjną specjalizującą się w rehabilitacji zwierząt, w Polsce ta dziedzina dopiero kiełkowała. Dziś Animal Center to już dwie placówki w Warszawie oraz kilkanaście tysięcy fanów w mediach społecznościowych. W codziennym kontakcie z klientami Zofia wykorzystuje możliwości internetu, a ostatnio wystąpiła w kampanii T-Mobile promującej małe firmy stosujące z sukcesem cyfrowe rozwiązania.

 

Zofia Gaińska zaczęła zdobywać doświadczenie w przychodni weterynaryjnej jeszcze w trakcie studiów na SGGW, a po czterech latach podjęła decyzję o założeniu własnej działalności. W tym czasie, w 2011 roku, w Warszawie funkcjonowało wiele placówek oferujących pomoc zwierzętom, mimo to niewiele z nich proponowało usługi w dziedzinie rehabilitacji psów i kotów oraz stałej opieki nad psami aktywnymi sportowo. To właśnie te obszary stały się specjalizacją Animal Center.

 

Otwierając przychodnię ukierunkowaną na rehabilitację, która nie była wówczas w Polsce popularna, nie miałam pewności, czy przyjmie się ona jako element i uzupełnienie procesu leczenia. Szybko okazało się jednak, że zespół liczący dwóch fizjoterapeutów i trzech lekarzy rozrósł się do trzech ekspertów z zakresu fizjoterapii oraz kilkunastu weterynarzy. Taki sukces Animal Center niewątpliwie zawdzięcza kompetentnemu zespołowi specjalistów, który został doceniony przez warszawiaków – opowiada Zofia Gaińska, założycielka Animal Center. – Równie istotnym elementem działalności jak jakość i rodzaj świadczonych usług jest dla nas dobry kontakt z klientami placówek, dlatego duży nacisk kładziemy na obecność w internecie, tak, aby można tam było znaleźć wszystkie aktualne i bieżące informacje na nasz temat.

 

Krok w stronę cyfrowego biznesu

Przestrzenią, która pozwoliła Zofii dotrzeć do klientów, okazały się media społecznościowe, stające się coraz bogatszym źródłem informacji także o działalności firm i instytucji. W rezultacie strony na Facebooku należące do Animal Center dziś obserwuje kilkanaście tysięcy osób poszukujących rzetelnych wiadomości na temat zdrowia zwierząt oraz proponowanych przez przychodnię usług. Wiele treści udostępnionych jest także na stronie internetowej, gdzie klienci mogą znaleźć informacje o poszczególnych specjalistach oraz o wszystkich zmianach w funkcjonowaniu placówek. Zainteresowanie w sieci jest spore, dlatego Zofia rozważa założenie profilu Animal Center także na Instagramie. Dzięki tym narzędziom firma intensywnie działa w sieci, gdy więc pojawiła się propozycja wystąpienia w kampanii promującej usługi cyfrowe dla małego i średniego biznesu, jej właścicielka bez wahania zdecydowała się na udział.

1 2

O autorze