loader

Złoty Patrol wyrusza na stołeczne ulice

Nowa kampania Złotych Tarasów stawia na nowoczesność i zdecydowanie wyprzedza innowacyjnością inne centra handlowe. Organizatorzy nowej koncepcji spędzania wolnego czasu chcą wykorzystać zalety, jakie płyną z lokalizacji centrum – jest ona bardzo często po drodze wielu pracujących osób. Odwiedzający mogą nie tylko załatwić swoje sprawy, zrobić zakupy, wypić kawę czy zjeść lunch, ale też odprężyć się biorąc udział

w przygotowanych, nowych atrakcjach.

 

Główną grupą docelową są pracownicy pobliskich biur, którzy poprzez szereg akcji promowanych przez grupy animatorów w futurystycznych strojach będą zachęcani do aktywnego udziału w grze „Złoty Tomasz”. Polega ona na zbieraniu wirtualnych monet

i specjalnych ofert najemców, które po zakończeniu gry będą dostępne do zrealizowania w Złotych Tarasach. Akcja gry toczy się na każdym piętrze Złotych Tarasów. Im wyższe piętro, tym bardziej zaawansowany poziom gry. Ci, którzy przejdą grę w jak najkrótszym czasie, wygrywają i tym samym mogą liczyć na szereg nagród od organizatora zabawy

w postaci kart podarunkowych. Punktem kulminacyjnym projektu „Zloty Patrol” będzie „Złota impreza” w Hard Rock Cafe w Złotych Tarasach, na którą zaproszenia otrzymają najlepsi gracze „Złotego Tomasza”.

 

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze