loader

Wysoka pensja to dla nich za mało. Millenialsi żądają benefitów

Pokolenie Y docenia ubezpieczenia grupowe

 

Dla 94 proc. badanych w wieku 25-34 lata i połowy w grupie wiekowej 18-24 lata możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w miejscu pracy jest wartościowym benefitem. Co oferuje takie ubezpieczenie? Gwarancję wsparcia finansowego w różnych sytuacjach życiowych, takich jak nieszczęśliwy wypadek, ciężka choroba, pobyt w szpitalu czy operacja. Nowością na rynku jest comiesięczna renta wypłacana w sytuacji, gdy ubezpieczony na skutek wypadku lub choroby stanie się niezdolny do pracy, a tym samym jego dochody znacznie spadną. Dzięki takiemu ubezpieczeniu różnica pomiędzy dochodami a otrzymywanym świadczeniem z tytułu niezdolności będzie dużo mniej bolesna dla osoby ubezpieczonej.

 

Choć prawie 81 proc. badanych dwudziestolatków i trzydziestolatków słyszało o ubezpieczeniach grupowych i jest to dla nich jeden z bardziej wartościowych benefitów, to tylko 57 proc. przyznało, że ma możliwość skorzystania z niego w swoim obecnym miejscu pracy. W grupie osób w wieku 20-29 lat posiada je 39 proc. respondentów. – Ubezpieczenia grupowe są obecnie jednym z najszybciej rozwijających się produktów na rynku ubezpieczeniowym, ale wciąż zbyt mało firm w segmencie MŚP korzysta z możliwości, które oferują. Nasze badanie pokazuje, że odsetek młodych ludzi, które chciałyby z niego skorzystać, jest znaczący. To argument, który powinien przekonać pracodawców, którzy skarżą się, że mają problem z pozyskaniem i utrzymaniem wartościowych pracowników – mówi Michał Jakubowski.

author avatar
newsrm.tv

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze