loader

Współpraca między Agencją Cyfrową Euler Hermes a Flowcast

Christophe Spoerry, współzałożyciel Agencji Cyfrowej Euler Hermes, mówi: „Agencja Cyfrowa EH i Flowcast wspólnie tworzą nowe i ekscytujące możliwości dla handlu B2B – bardziej produktywne, bardziej efektywne i bezpieczniejsze.”

Flowcast jest dostawcą technologii zawierania ubezpieczeń dla łańcucha dostaw branży finansowej. Założona w 2015 w San Francisco firma Flowcast oferuje dostawcom usług finansowych zaawansowane narzędzia analityczne, wspierające ich programy finansowania. Stworzona przez firmę platforma analityki predykcyjnej umożliwia jednostkom udzielającym finansowania podejmowanie w czasie rzeczywistym decyzji dotyczących udzielania pożyczek oraz zdecydowane obniżenie ryzyka. Misją firmy jest uczynienie finansowania skutecznym i dostępnym na każdym etapie cyklu życia łańcucha dostaw. Na czele spółki stoją specjaliści z sektorów finansów i analizy danych, doświadczeni we wdrażaniu modeli uczenia maszynowego o wysokiej skalowalności w dużych instytucjach finansowych.

Euler Hermes to światowy lider sektora ubezpieczeń kredytu handlowego oraz uznany specjalista w obszarach gwarancji ubezpieczeniowych, gwarancji oraz windykacji. Posiadająca ponad 100 lat doświadczenia firma oferuje klientom z sektora business-to-business (B2B) usługi finansowe, wspierające zarządzanie należnościami handlowymi. Należąca do firmy sieć wywiadowni gospodarczych śledzi i analizuje codzienne zmiany wypłacalności małych, średnich oraz międzynarodowych firm działających na rynkach odpowiadających za 92% światowego PKB. 

Agencja Cyfrowa Euler Hermes koncentruje się na dążeniu do przełomu technologicznego. Wzmacniając wiodącą pozycję Euler Hermes na świecie oraz doświadczenie firmy, stanowi platformę, która pozwala autorom innowacji oraz przedsiębiorcom na przejęcie kontroli. Misją EHDA jest pełnienie roli inkubatora przełomowych pomysłów dla sektora finansowania handlu, aby świadczyć coraz lepsze usługi na rzecz klientów, pielęgnować kulturę cyfrową oraz szybko tworzyć przełomowe produkty dla sektora technologii finansowych. Zespoły Agencji Cyfrowej wykorzystują eksplorację danych, uczenie maszynowe oraz zaawansowane algorytmy do tworzenia i testowania rozwiązań dla klientów, pozwalających im podejmować lepsze decyzje w zakresie ryzyka oraz marketingu. Pracownicy Agencji oraz jej partnerzy koncentrują się na charakteryzujących się wyjątkową skalowalnością technologiach i usługach związanych z ryzykiem kredytowym, szybko przekształcając pomysły w eksperymenty i nowe produkty, z których wiele ma służyć nowym firmom w segmentach finansowania alternatywnego oraz technologii finansowych.

author avatar
AKM multiAN PR

1 2

O autorze