loader

Warto Kartą, czyli mobilne terminale płatnicze od Polskich ePłatności

Nie tyko dla przedsiębiorców

Liczba płatności dokonywanych za pomocą kart rośnie z kwartału na kwartał. Jednocześnie, średnia wartość pojedynczej transakcji kartowej spada[1]. Wynika to w znacznej mierze z rosnącej popularności kart zbliżeniowych. Polacy chcą płacić bezgotówkowo, jednak dotychczas taką opcję oferowały im głównie duże firmy i sieci handlowe. mPOS ma szansę zmienić ten stan rzeczy. W ramach kampanii Warto Kartą rusza internetowa baza małych i średnich firm akceptujących karty płatnicze. W pierwszej kolejności znajdą się w niej uczestnicy programu testowego. Konsumenci chcący płacić kartą za usługi świadczone przez przedsiębiorców, będą mogli znaleźć w niej akceptantów ze swojej okolicy.

MasterCard od lat konsekwentnie wspiera rozwój sieci akceptacji kart płatniczych. Chcemy, aby konsumenci mogli szybko i wygodnie płacić kartą w jak największej liczbie punktów usługowo-handlowych. Właśnie dlatego zaangażowaliśmy się w kampanię Warto Kartą. Wierzymy, że rozwiązanie mPOS ma szanse realnie wesprzeć rozwój sieci akceptacji w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw, co bezpośrednio przełoży się na korzyści dla użytkowników kart – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

 


[1] Dane NBP.

1 2

O autorze