loader

Warta z uproszczoną likwidacją szkód po intensywnych burzach

– Takie rozwiązania sprawiają, że wyliczenie strat odbywa się znacznie szybciej, a wypłata odszkodowania jest realizowana w przeciągu kilku dni. Dzięki temu nasi klienci mogą szybciej rozpocząć sprzątanie i naprawę uszkodzeń, wystarczy jedynie, że przed rozpoczęciem prac wykonają zdjęcia  miejsca zdarzenia oraz zniszczeń, np. telefonem komórkowym i zachowają uszkodzone elementy do czasu kontaktu pracownika Warty. Wszystko po to, aby skutki zniszczeń usunąć najszybciej, jak to jest możliwe. – dodaje Agnieszka Choma.

Wiele możliwości kontaktu

Należy również pamiętać, że najważniejszy w przypadku wystąpienia szkody jest czas. Warta wykorzystując najnowsze dostępne technologie udostępnia swoim klientom wiele kanałów za pomocą, których klienci mogą zgłaszać szkody i uzyskać informacje o jej przebiegu. Aby proces przeszedł możliwie najsprawniej, należy:

  1. Zgłosić szkodę w Warcie poprzez jeden z dostępnych kanałów:
    • formularz na stronie WWW www.warta.pl,
    • Facebook Messenger, dostępny przez fanpage Warty,
    • infolinię Warty.
  2. Wykonać zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń (np. telefonem komórkowym).
  3. Następnie rozpocząć sprzątanie i zabezpieczenie mienia bez oczekiwania na rzeczoznawcę.
  4. Zrobić spis uszkodzonych przedmiotów i urządzeń podając ich rodzaj, ilość, model

    i markę.

  5. Zachować, w miarę możliwości, uszkodzone elementy do czasu kontaktu pracownika Warty.
  6. Po zgłoszeniu szkody najszybszą formą kontaktu z Opiekunem klienta jest aplikacja mobilna – Warta Mobile.

Wszystkich naszych klientów, którzy mają już zgłoszoną szkodę zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą naszej aplikacji Warta Mobile. Dzięki temu mogą oni szybko i bezpośrednio kontaktować się z osobą zajmującą się ich sprawą, przesyłać dokumenty i zdjęcia oraz sprawdzać postęp likwidacji szkody. To najszybszy i najprostszy sposób na bieżące śledzenie co się dzieję w ich sprawie. ­­– dodaje Agnieszka Choma.

1 2

O autorze