loader

Toyota Leasing Polska: Polacy korzystają z nowoczesnych form leasingu

Polscy przedsiębiorcy stają się coraz dojrzalsi i gotowi do korzystania z nowatorskich form finansowania aut firmowych. Największą popularnością cieszą się produkty oparte o tzw. podwyższoną wartość resztową, które dają możliwość częstszej wymiany samochodu oraz zakupu w niższej cenie, lepiej wyposażonego pojazdu.

 

Najczęściej do prowadzenia nawet najmniejszej firmy konieczna jest pełna mobilność, a taką zapewnić może optymalnie dobrane auto służbowe. Kupno samochodu za gotówkę często jest nieopłacalne gdyż albo stanowi zbyt wielki koszt jednostkowy albo niepotrzebnie zamraża cenny kapitał. To także strata okazji, jaką niesie za sobą prawo podatkowe, które  umożliwia wpisanie kosztów użytkowania pojazdu, w tym rat leasingowych, do kosztów uzyskania przychodu firmy.

 

Kilka lat temu pojawiły się nowe metody korzystnych rozliczeń auta firmowego, które są mniej obciążające finansowo dla leasingobiorcy, a przy tym oferują mnóstwo bonusów w pakiecie.

 

Nowoczesne formy leasingu proponują spłatę jedynie kosztów spadku wartości pojazdu w założonym w umowie okresie użytkowania. Dzięki temu płacimy raty o wiele niższe w porównaniu z klasycznym finansowaniem, natomiast na koniec umowy możemy oddać samochód dealerowi bez żadnej straty i wziąć nowy. Taką właśnie usługę oferuje Toyota Leasing, która jako pierwsza wprowadziła na polski rynek tego typu rozwiązanie – mówi Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska.

 

author avatar
multiAN
Zespół konsultantów agencji multiAN stanowią doświadczeni, pełni pasji, profesjonalni PRowcy o szerokich kompetencjach z zakresu PR, IR i marketingu. Realizowane przez nas działania są zgodne z etyką obowiązującą w branży public relations i w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR. Przemawia za nami blisko 20-letnie doświadczenie na rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu biznesowego. Nasze strategie i proponowane rozwiązania komunikacyjne oparte są na dogłębnej analizie rynku i oczekiwań Klienta oraz kreatywnym podejściu w ich wdrażaniu. Jesteśmy przede wszystkim konsultantami, doradcami i partnerami, a nie podwykonawcami – to nas wyróżnia! Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu celów biznesowych poprzez budowanie ich reputacji i pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajmujemy się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją i doradztwem medialnym. Pracujemy dla liderów i wizjonerów, a także przedsiębiorców prywatnych i założycieli start-upów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji biznesowej, w tym także kryzysowej. Doradzamy, jak skutecznie rozmawiać z otoczeniem i budować dobre relacje z partnerami biznesowymi, samorządowymi i społecznymi. Pomagamy przedsiębiorcom i menadżerom w rozwoju ich biznesów, a tym samym i naszej gospodarki. Zapraszamy do kontaktu i współpracy! Każdy projekt traktujemy indywidualnie, nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Miarą efektów naszej pracy są sukcesy naszych Klientów.

1 2

O autorze