loader

TCC Global i Talpa Network inwestują w rozwój DFFRNT Media

 

TCC Global i DFFRNT Media, chcą zmienić dotychczasowe modele marketingowe w obszarze przyciągania, angażowania i zatrzymania klientów przy jednoczesnym zwiększaniu konkurencyjności marki. Podjęta współpraca w zakresie platform oferujących wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość ma na celu opracowanie innowacyjnego „customer experience” na rynku sprzedaży detalicznej w Europie, a wkrótce i na całym świecie. Nowa współpraca między firmami będzie wspierana przez Centrum Innowacji i Planowania Rozwoju TCC Global.

DFFRNT Media wraz ze swoją międzynarodową siecią jest rozpoznawalny na całym świecie jako agencja łącząca treść i technologię w celu zmiany życia na lepsze. Zajmuje się wspieraniem przedsiębiorstw we wprowadzaniu cyfrowych innowacji oraz w procesie transformacji cyfrowej, dzięki czemu mogą się one lepiej przygotować do funkcjonowania w świecie przyszłości.

TCC Global jest międzynarodową spółką oferującą usługi z zakresu marketingu lojalnościowego. Specjalizuje się w wykorzystywaniu danych, insightów konsumenckich oraz dopasowanych do potrzeb swoich klientów rozwiązań, które pozwalają efektywnie angażować klientów i zdobywać ich lojalność, przy jednoczesnym zapewnieniu stabilnego wzrostu sprzedaży. TCC Global zyskało międzynarodowe uznanie jako lider w swojej branży i zaufały mu liczne duże spółki oraz partnerzy marek, w tym Tesco, Burger King, Carrefour, Red Bull Racing, MasterChef,  Universal i Warner Brothers.

 

1 2

O autorze