loader

Stanowiska samoobsługowe – nowość dla klientów w oddziałach PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski umożliwia swoim klientom korzystanie z nowoczesnych kanałów i narzędzi obsługi – są wśród nich m.in. serwis transakcyjny iPKO, aplikacja mobilna IKO, bankomaty i wpłatomaty. Od teraz do dyspozycji klientów i dla ich wygody, na początek w wybranych placówkach banku, pojawią się również pierwsze stanowiska samoobsługowe: dwa w Warszawie i dwa w Jeleniej Górze.

 

– Stanowiska samoobsługowe z jednej strony podnoszą komfort klientów, z drugiej optymalizują koszty funkcjonowania placówek bankowych – zmniejszają koszty obsługi klientów, obniżają niezbędne zaangażowanie pracowników w realizację operacji, dzięki czemu mogą angażować się w obsługę klientów zainteresowanych bardziej skomplikowanymi produktami. Celem prowadzonego pilotażu jest ocena, w jaki sposób urządzenia te usprawnią proces obsługi klienta, sprawdzenie poziomu wykorzystania stanowisk samoobsługowych w naszych realiach. Rozwiązanie to z powodzeniem zostało zastosowane na rynku brytyjskim m.in. w banku Barclays – mówi Zbigniew Jancewicz, kierownik zespołu w Departamencie Sieci i Optymalizacji Procesów.

 

Chcąc w pełni wykorzystać potencjał, jaki stwarzają nowe narzędzia, w PKO Banku Polskim prowadzone są projekty, których celem jest przetestowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych w wybranych placówkach zanim zostaną wdrożone w całej sieci. Jednym z nich jest projekt Oddziały Laboratoryjne, w ramach, którego został właśnie uruchomiony pilotaż stanowiska samoobsługowego.

 

author avatar
PKO Bank Polski

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze