loader

Spadek rejestracji domen na krajowym rynku zwiastuje ewolucję polskiego biznesu

 

Wśród przedsiębiorców są także grupy, zwłaszcza w sektorze usług, którzy uruchamiają swoje profile społecznościowe. Postrzegają je jako skuteczne narzędzie promocji i adresują ofertę do potencjalnych adresatów wśród obserwujących i znajomych. Nie każdy przedsiębiorca operuje jednak w serwisach społecznościowych i nie jest to przestrzeń dla każdej działalności. Podobnie jak z uruchamianiem sprzedaży w systemach aukcyjnych – są to platformy, które sprawdzą się jako agregatorzy ruchu dla kiełkującego biznesu. Budując własną i rozpoznawalną markę serwisu czy e-sklepu lepiej jednak korzystać z własnej unikalnej domeny, która ten proces ułatwi.

 

Polski przedsiębiorca dojrzał i świadomie podejmuje biznesowe decyzje, także w przypadku współpracy z rejestratorem. – dodaje Robert Paszkiewicz – Wybór domeny coraz rzadziej podyktowany jest sezonową promocją, a coraz częściej strategią konsekwentnego rozwoju biznesu, a także gruntowną wiedzą, gdzie są odbiorcy. 

1 2

O autorze