loader

Sieci szerokopasmowe filarem konkurencyjnych gospodarek

W dniu 19 listopada 2015 r. w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się VII edycja Konferencji Sieci Szerokopasmowe. Istotą wydarzenia, organizowanego przez firmę MMC Polska, jest wymiana doświadczeń, wspólny dialog oraz debata osób z różnych środowisk, które angażują się w rozwój sieci szerokopasmowych. Gościem specjalnym była Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji.

 

 

W trakcie konferencji poruszono wiele istotnych tematów. Jednym z nich jest dotychczasowy rozwój sieci szerokopasmowych w Polsce. Podniesiono kwestię perspektywy hurtownika: poziomu cen hurtowych, problemu deficytu finansowego, czy też pomocy ze strony Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Obszerną część debaty zajęła dyskusja nad potrzebą kreowania popytu na sieci szerokopasmowe. Głównie zastanawiano się nad barierami ich rozwoju: co jest a co nie motorem napędowym, w jaki sposób zwiększyć zapotrzebowanie w obszarach wymagających dofinansowania, jak mogą pomóc samorządy i administracja, czy pokolenie 60+ da się zaktywizować oraz czy “edukacja rynku” to wspólne zadanie dla wszystkich operatorów.

 

Niezmiennie wysoki poziom merytoryczny konferencji zapewniła Rada Programowa, której przewodniczy Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych, Orange Polska. Wśród panelistów oraz prelegentów znaleźli się wybitni przedstawiciele branży: Przemysław Kurczewski, (Prezes Zarządu, EmiTel), Piotr Marciniak (Wiceprezes Zarządu, Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej), Eugeniusz Gaca (Przewodniczący Zarządu Sekcji Operatorów Telekomunikacyjnych, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji), Andrzej Dulka (Prezes Zarządu Alcatel-Lucent), Krzysztof Witoń oraz Łukasz Dec (Redaktor Naczelny Telko.in)

 

Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli m.in.: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej.

 

author avatar
MMC Polska
MMC Polska skupia grupę podmiotów zajmujących się realizacją wielu zadań na polskim rynku. Największy z nich MM Conferences S.A., to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce, który rokrocznie przygotowuje niemal kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów, bankowości oraz energetycznej. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów, handlowców oraz grafików. Spółka MM Conferences od 2012 roku notowana jest na giełdzie New Connect a od 2013 jest członkiem Pracodawców RP.W zakresie sprzedaży od wielu lat jesteśmy związani ścisłą współpracą z firmą Knowledge Providers.

1 2

O autorze