loader

Rusza program wsparcia dla startupów – ABSL Start-up Challenge

ABSL –  Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych reprezentujący czołowe podmioty świadczące nowoczesne usługi dla biznesu ogłosił start kolejnej edycji  projektu ABSL Start-up Challenge. Jest  to pierwszy, tak silne osadzony w biznesie program skierowany do młodych firm szukających możliwości nawiązania współpracy z globalnymi liderami.

 

Partnerami tegorocznej edycji Start-up Challenge zostali m.in.: P&G, Citibank, Randstadt czy potentat logistyczny DSV. Dodatkowo, projekt pozyskał wsparcie Agory, Proptech Poland oraz funduszu Pracuj Ventures, który przyjrzy się potencjałowi inwestycyjnemu zakwalifikowanych startupów.

 

Chcemy pokazać polskim startupom, że są już gotowe na wyjście z etapu biznesowego przedszkola i mogą zaproponować korporacjom realną wartość biznesową. Współpraca z każdym z naszych partnerów pozwoli najlepszym uczestnikom Startup Challenge zmierzyć się z rynkami międzynarodowymi – mówi Łukasz Czajkowski, Dyrektor ds. Członkostwa i Społeczności. – Chcemy pomóc  25-30 startupom w dostosowaniu ich ofert do potrzeb największych klientów na polskim rynku – dodaje Łukasz Czajkowski

 

Wierzymy w potencjał młodych, dynamicznie rozwijających się spółek technologicznych i od kilku lat podejmujemy współpracę ze startupami. Nasze doświadczenie potwierdza, że na jej drodze mogą powstawać innowacyjne rozwiązania, które wspólnie wdrażamy. Byliśmy partnerem wszystkich dotychczasowych edycji konkursu ABSL Startup Challenge i jesteśmy przekonani, że jest to wyjątkowa i skuteczna platforma łącząca kreatywne startupy z dużymi przedsiębiorstwami. Także w tym roku  postanowiliśmy zaangażować się kolejną edycję konkursu. Szczególną uwagę zwrócimy na projekty z  obszaru marketingu i sprzedaży, które pozwolą nam na jeszcze lepsze adresowanie potrzeb naszych konsumentów  – komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G

w Europie Centralnej

 

author avatar
PR Setter

1 2

O autorze