loader

Przeżar w sercu i przechłód w głowie, czyli jak marka Old Spice zaskoczyła warszawiaków

W ostatnich tygodniach żar dosłownie leje się z nieba, co doskwiera wszystkim mieszkańcom stolicy, niezależnie od temperatury ich temperamentu. Wielu z nich, podążając za naturalnym instynktem, wyjechało nad wodę, by ostudzić głowę i ciało. Na tych, którzy zdecydowali się zostać w Warszawie, czekała jednak niespodzianka. W czwartek 23 sierpnia marka Old Spice zorganizowała nad Wisłą przechłodny event, aby pomóc warszawiakom w skutecznym poskromieniu przedłużającej się fali upałów.

 

W reakcji na sięgające od dłuższego czasu zenitu słupki rtęci Old Spice postanowił stworzyć prawdziwie niezwykłą przestrzeń orzeźwienia na warszawskich bulwarach. A wszystko oczywiście w zwariowanym i męskim charakterze marki. Chętni i odważni mogli spróbować swoich sił i poczuć się prawdziwie męsko i rześko podczas prysznicu z niedźwiedziem! Na miejscu nie mogło także zabraknąć doskonale znanego z reklam Old Spice mężczyzny siedzącego na białym koniu, z którym można było sobie zrobić wakacyjne selfie. Przy okazji każdy mógł wypróbować produkty marki, które przynoszą orzeźwienie podczas upałów.

 

1 2

O autorze