loader

Problem ze zdrowiem za granicą? Połączenie z infolinią Warty jest bezpłatne nawet z Tajlandii

Darmowa rozmowa z konsultantem, dzięki internetowemu połączeniu

Warta przygotowała nowe rozwiązanie dla turystów potrzebujących skontaktować się

z konsultantem na infolinii. W celu rozwiązania problemu kosztownych rozmów telefonicznych Warta oferuje połączenia telefoniczne za pomocą internetu. Dzięki nowej funkcjonalności wystarczy dostęp do WiFi (np. w hotelu) lub lokalna karta do telefonu z pakietem internetowym, aby połączyć się z Wartą bez dodatkowych kosztów. Po wybraniu dedykowanego przycisku klient Warty połączy się bezpłatnie z konsultantem w Polsce, który zapewni odpowiednie wsparcie osobie objętej ubezpieczeniem. Dostęp do nowej funkcji możliwy jest przez smartfon za pośrednictwem strony https://wartatravel.eap.pl/ oraz aplikacji Messenger.

Naszym celem jest maksymalne uproszczenie komunikacji między klientem i konsultantem. Dzięki nowemu rozwiązaniu dajemy ubezpieczonym w Warcie możliwość szybkiego połączenia z dowolnego zakątka świata, bez narażania ich na dodatkowe opłaty. Oznacza to dla osób mających problemy zdrowotne podczas wyjazdu zagranicznego duże oszczędności – dodaje Jarosław Nowak .

Internetowe, bezpłatne połączenie z konsultantem to kolejne rozwiązanie, które wpisuje się

w strategię firmy. Zakłada ona m.in. praktyczne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych do zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów.

1 2

O autorze