loader

PR to Ministerstwo Spraw Zagranicznych

W „Rozmowie ANTYKRYZYSOWEJ”, która dotyczyła zarządzania kryzysowego udział wziął m.in. Adam Sanocki, Partner Zarządzający Attention Marketing. Podczas dyskusji powiedział udzielił przedsiębiorcom kilku rad jak komunikować się w kryzysie:

 

„W dzisiejszych, jakże trudnych dla biznesu czasach mam kilka rad:

 

  1. Zadbajcie o Waszych klientów – dajcie im znać że działacie, przynajmniej tak samo, jak nie wydajniej i dłużej jak trzeba aby im pomóc także przetrwać te trudne chwile.
  2. Otwarcie komunikujcie się ze swoimi pracownikami o sytuacji w firmie.
  3. Pomyślcie jakie pytanie zadalibyście sobie na miejscu Waszych klientów i pracowników i w ciekawej i atrakcyjnej formie dostarczcie im na nie odpowiedzi.
  4. Zastanówcie jakie nowe produkty lub usługi moglibyście w krótkim czasie wprowadzić, aby rozwiązać problemy, czy zaspokoić realne obecne potrzeby klientów. Może warto też usprawnić te już istniejące, aby były jeszcze lepiej dostosowane do obecnych czasów?
  5. I na koniec najważniejsze – dobra komunikacja bez względu na to co cię czeka w tych czasach to podstawa. Jesteśmy w czasie wojny, PR to Ministerstwo Spraw Zagranicznych, a marketing to żołnierze. Zapytaj czy są dobrze przygotowani do swojej obecnej misji 😉

 

1 2

O autorze