Biznes
PR to Ministerstwo Spraw Zagranicznych

W „Rozmowie ANTYKRYZYSOWEJ”, która dotyczyła zarządzania kryzysowego udział wziął m.in. Adam Sanocki, Partner Zarządzający Attention Marketing. Podczas dyskusji powiedział udzielił przedsiębiorcom kilku rad jak komunikować się w kryzysie:
„W dzisiejszych, jakże trudnych dla biznesu czasach mam kilka rad:
- Zadbajcie o Waszych klientów – dajcie im znać że działacie, przynajmniej tak samo, jak nie wydajniej i dłużej jak trzeba aby im pomóc także przetrwać te trudne chwile.
- Otwarcie komunikujcie się ze swoimi pracownikami o sytuacji w firmie.
- Pomyślcie jakie pytanie zadalibyście sobie na miejscu Waszych klientów i pracowników i w ciekawej i atrakcyjnej formie dostarczcie im na nie odpowiedzi.
- Zastanówcie jakie nowe produkty lub usługi moglibyście w krótkim czasie wprowadzić, aby rozwiązać problemy, czy zaspokoić realne obecne potrzeby klientów. Może warto też usprawnić te już istniejące, aby były jeszcze lepiej dostosowane do obecnych czasów?
- I na koniec najważniejsze – dobra komunikacja bez względu na to co cię czeka w tych czasach to podstawa. Jesteśmy w czasie wojny, PR to Ministerstwo Spraw Zagranicznych, a marketing to żołnierze. Zapytaj czy są dobrze przygotowani do swojej obecnej misji 😉