loader

Netto zaprasza do kulinarnej zabawy w nowym programie lojalnościowym

Netto partnerem programu Junior Master Chef

W niedzielę, 19 lutego, o godzinie 20, wystartuje kulinarne show dla najmłodszych

– MasterChef Junior. Będzie to druga edycja programu i po raz kolejny Netto wesprze przyszłych kucharzy w walce o tytuł najlepszego, młodego szefa kuchni. Sieć dostarczy produkty do wszystkich konkurencji kulinarnych. Juniorzy na półkach spiżarni znajdą owoce, warzywa, produkty marek własnych Netto – m.in. nabiał Miletto, makarony Firenze, oleje Ollineo, a także artykuły Premieur z linii premium.

Czterdziestu utalentowanych, młodych kucharzy w wieku od 8 do 13 lat będzie doskonalić

swoje kulinarne umiejętności przez 10 tygodni pod okiem trójki pomocnych, ale i wymagających jurorów – Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Przygotowali oni długą listę wyzwań, których perfekcyjne wykonanie zagwarantuje zwycięstwo w show. Po dużą dawkę kulinarnych emocji zapraszamy przed telewizory 19 lutego, o godzinie 20, a idealnym dopełnieniem przygody z gotowaniem będzie kolekcja kart i edukacyjny album.

 

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze