loader

Netto wystartowało z nowatorską kampanią „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”

W kampanii pokazywane są nietypowe sposoby wykorzystania dobrze znanych i popularnych owoców i warzyw. To produkty, po które klienci chętnie sięgają, ponieważ są łatwo dostępne, świeże oraz można je wykorzystać do wielu różnych dań – często w niestandardowy sposób. Netto w kampanii prezentuje mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne. Podstawowe produkty w kampanii Netto są bogatym źródłem inspiracji kulinarnych, które są proste i użyteczne dla każdego klienta.

W ramach zaplanowanych działań, sieć przygotowała również konkurs, który rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 r. Aby wziąć udział w zabawie, klienci będą musieli zakupić dowolne dwa owoce lub warzywa w Netto oraz zrobić z nimi zabawne zdjęcie. Więcej szczegółów znajdzie się na stronie, która zostanie uruchomiona wraz ze startem konkursu. Do wygrania będzie: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu promem Polferries, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto, 40 zestawów produktów Bakal, 40 rodzinnych gier „Państwa i miasta” oraz 60 biletów do kina.

Najnowsza kampania sieci Netto jest promowana m.in. w radiu, kanałach Digital i social media, kinach, na bilbordach oraz na terenie sklepów w całej Polsce.

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze