loader

Natura stawia na marki własne

Natura, jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce, konsekwentnie realizuje przyjętą na początku roku strategię rozwoju marek własnych. Wprowadzanie kolejnych produktów sygnowane jest hasłem „tylko w Natura”. To znak rozpoznawczy nowych marek i zarazem wyznacznik wysokiego standardu, będący obietnicą artykułów o atrakcyjnym stosunku jakości do ceny, wyprodukowanych w całości w Polsce.

 

Wprowadzenie marek własnych jest konsekwencją intensywnego rozwoju sieci drogerii Natura w Polsce i reagowania na zmieniające się realia rynkowe. Większe portfolio produktowe czyni ofertę Natury jeszcze bardziej zróżnicowaną i dopasowaną do potrzeb konsumentów.

 

„Od wielu lat z sukcesem prowadzimy marki makijażowe – KOBO Professional,My Secret i Sensique – które zdobyły uznanie klientek w różnym wieku i zapewniły sobie wysoką pozycję wśród kosmetyków kolorowych. Tendencje rynkowe pokazują systematyczny wzrost sprzedaży i zainteresowania konsumentów markami własnymi, z uwagi na niską cenę popartą wysokimi walorami jakościowymi. Budując ich portfolio chcemy rozwijać asortyment kompleksowo, w wielu różnych kategoriach, m.in.: pielęgnacji ciała, akcesoriów, czy artykułów dla dzieci. Nadal współpracujemy wyłącznie z polskimi producentami, wspierając rozwój rodzimego rynku kosmetycznego i myśli technologicznej” – mówi Arkadiusz, Szczepaniak, wiceprezes zarządu Natura Sp. z o.o.

 

W lipcu br. w regularnej sprzedaży pojawiły się pierwsze produkty nowej marki Natura Care – trzy rodzaje kremów do pielęgnacji stóp z dodatkiem składników takich jak: ekstrakt z aloesu, masło Shea, czy oliwa z oliwek. Linia poszerzana będzie o produkty wzbogacone o naturalne olejki roślinne i składniki odżywcze, przeznaczone do różnych rodzajów cery, w tym preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała.

 

W Naturze dostępne są już także produkty marki Milly – papiery toaletowe z czystej celulozy, ręczniki kuchenne, chusteczki, płatki kosmetyczne i patyczki do uszu. Wszystkie wykonane z materiałów delikatnych dla skóry.

author avatar
Valkea Media

1 2

O autorze