loader

Natura Cold Press w reklamie T-Mobile

 

Stworzenie tak zdigitalizowanego biznesu wymaga nielimitowanego dostępu do sieci. Firma korzysta więc z usług T-Mobile umożliwiających pozostanie w stałym kontakcie z klientami online, a Kinga i Daniel wystąpili w kampanii reklamowej operatora „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” podkreślającej rolę rozmów oraz internetu bez limitu w codziennych działaniach biznesowych. Oprócz Kingi i Daniela, w spocie zobaczymy m.in. Igora Konefała z parku trampolin Hangar 646, Annę Radgowską z firmy budowlanej JR-SANBUD, Alicję Jagodzińską z kawiarni ze zdrowymi słodkościami Legal Cakes czy Wiktora Borowskiego z palarni kawy Coffee Republic.

 

Edukacja i rozwój na pierwszym miejscu

 

Chociaż w rok od powstania przedsiębiorstwo sporo już osiągnęło, założyciele tej sokowej manufaktury myślą o kolejnych obszarach, w których Natura Cold Press może dynamicznie działać.

 

Chcemy rozwijać się zarówno w internecie, jak i offline, by dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Zależy nam także, aby dalej edukować społeczeństwo w tematyce zdrowego, świadomego odżywiania, co jest priorytetem od początku naszej działalności. Już teraz możemy powiedzieć, że mamy na tym polu spore sukcesy, a sklepowe półki powoli zaczynają się uginać pod bogatym wyborem zdrowych soków. Cieszymy się, że nasza praca przynosi realne efekty – opowiada Kinga.

 

Miarą sukcesu jest również każdy pozytywny komentarz w mediach społecznościowych, który stanowi dla Natura Cold Press mobilizację do dalszego działania.

1 2

O autorze