loader

Na lodowiskach w całej Polsce trwa pyszna zabawa

Aby wziąć udział w pysznym konkursie, wystarczy wejść na stronę www.kinder.pl/lodowiska i przesłać zdjęcia zrobione podczas wspólnie spędzonego czasu na lodowisku z najbliższymi. Na konkursowym selfie powinien być widoczny kask, kamizelka lub pingwin do nauki jazdy na łyżwach z logo Kinder Pingui – całe wyposażenie zostało bezpłatnie przekazane przez markę Kinder Pingui wszystkim lodowiskom biorącym udział akcji. Co tydzień 10 najbardziej oryginalnych i kreatywnych fotografii zostanie nagrodzonych parą dziecięcych łyżew. Konkurs potrwa do 11 marca 2018 roku.

Celem marki Kinder Pingui jest wspieranie rodziców we wprowadzaniu do życia maluchów dawki pysznej zabawy, a pozytywne emocje, których doświadczają podczas wspólnych chwil sprawiają, że ich dzieciństwo jest bardziej radosne i pełne pozytywnych przeżyć. Z tego względu marka już po raz trzeci zaangażowała się w kampanię pod hasłem „Kinder Pingui kolejny rok wspiera polskie lodowiska” i zachęca rodziców wraz z dziećmi do wspólnej zabawy. Dzięki wyposażeniu przekazanemu przez markę, dzieciaki bawią się świetnie, a rodzice mogą być spokojniejsi o ich bezpieczeństwo.

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze