loader

Młody Bóg i prokrastynacja

Chociaż według badań coraz więcej Polaków twierdzi, że ubezpieczenie na życie to przejaw roztropności

i rozsądku, to jednak decyzję o zakupie polisy odwlekają na później, często zasłaniając się innymi, pozornie pilniejszymi sprawami.  Czasem są to faktycznie istotne powody, a czasem tylko wymówki i wygodne preteksty. Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało.

Jest to kolejna odsłona kampanii zachęcająca Polaków do zajęcia się przyszłością finansową swoją i swoich bliskich.

Komentatorem w spocie jest ulubiony pupil tytułowego „Młodego Boga” – sympatyczny rudy kot. 

author avatar
Damian Ziaber
Od ponad 15 lat zajmuję się komunikacją w biznesie.  Od prawie 4 na własny rachunek, dla grona wybranych i sprawdzonych klientów. 

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze