Metropolitan Investment z nowymi usługami na rynku
Metropolitan Investment, spółka która do tej pory specjalizowała się w prowadzeniu dochodowych projektów nieruchomościowych wchodzi na rynek z dodatkowymi usługami. Teraz zajmie się także komercjalizacją projektów zewnętrznych i zarządzaniem nieruchomościami nowych klientów.
Od połowy września w ofercie Metropolitan Investment oprócz prowadzenia projektów inwestycyjnych znajdują się także kompleksowe usługi komercjalizacji oraz zarządzania nieruchomościami. Szerokie kompetencje zespołu, który do tej pory realizował te zadania w ramach własnego portfolio, skłoniły spółkę do poszerzenia oferty i wprowadzenia usług dla klientów zewnętrznych. W obu obszarach: komercjalizacji i zarządzania nieruchomościami, Metropolitan Investment posiada bogate doświadczenie, które teraz planuje wykorzystywać na rynku.
Kompleksowość jako wyróżnik na rynku
Metropolitan Investment od kilku lat komercjalizuje wewnętrzne projekty spółki, w ramach których realizuje rozmaite formaty handlowe. To doświadczenie zespołu skoncentrowane na obiektach handlowych oraz kompleksowość realizowanych zadań stanowi wyróżniki, które dają firmie istotną przewagę konkurencyjną. Całościowe podejście do realizowanych zadań i pełnej obsługi umowy najmu dotyczy zarówno negocjacji i weryfikacji aspektów biznesowych oraz prawnych ale również uzgodnień technicznych dotyczących standardu wykończenia lokali.
Jako firma, która jest jednocześnie inwestorem i deweloperem, patrzymy na obiekt handlowy jak na produkt – mówi Piotr Kret, Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju. – Dlatego skupiamy się na elementach, które w dłuższej perspektywie pozwolą inwestycji pracować, a właścicielom przyniosą oczekiwane zyski. Nie interesuje nas szybkie podpisywanie umów, bez dogłębnej analizy potrzeb i kosztem dodatkowych wydatków, które w konsekwencji trzeba będzie ponieść podczas np. dostosowywania obiektu do użytku. Nasze doświadczenie negocjacyjne pozwala nam ustalać warunki, które zadowalają wszystkich partnerów – dodaje.
Zakres usług komercjalizacji świadczony przez Metropolitan Investment obejmuje: analizę nieruchomości pod kątem potencjału komercyjnego, opracowywanie strategii komercyjnej, prowadzenie procesu komercjalizacji oraz rekomercjalizacji. Zespół Metropolitan Investment posiada długoletnie relacje z największymi sieciami handlowymi, a jego doświadczenie obejmuje łącznie ponad 300 tys. GLA skomercjalizowanej powierzchni handlowej. Eksperci spółki aktualnie pracują na dwóch projektach galeryjnych, pięciu obiektach retail parkowych i pięciu lokalizacjach będących lokalami handlowo-usługowymi.