loader

Marka Durex mocniej promowana w Internecie

Światowy koncern Reckitt Benckiser związał się umową ze spółką Style Group, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Primavera Parfum. Dzięki nawiązanej współpracy już wkrótce powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex.

Durex coraz śmielej wchodzi w kanał e-commerce, korzystając na rozkwicie sprzedaży online produktów intymnych. Jak wynika z danych TradeWatch, w 2019 roku rynek prezerwatyw na Allegro szacowany był na kwotę 12,5 mln złotych, z czego ponad 8,5 mln złotych przypadło w udziale właśnie tej marce. Sama sprzedaż produktów Durex wzrosła r/r o 21%. W tym roku Reckitt Benckiser planuje zwiększyć sprzedaż marki na Allegro aż o 50%, w czym ma mu pomóc rozbudowana kampania marketingowa oraz współpraca ze Style Group.

– Dynamiczny wzrost kanału e-commerce w Polsce otwiera przed markami nowe możliwości dotarcia do konsumenta. Dostęp do danych oraz szerokie spektrum narzędzi pozwalają odpowiednio dostosowywać ofertę do potrzeb odbiorców. Obserwujemy duży potencjał do dalszych wzrostów w kanale online dla marki Durex. Coraz więcej konsumentów docenia dyskrecję oraz swobodę wyboru szerokiego asortymentu towarów intymnych, jakie oferuje kanał e-commerce. Dzięki współpracy strategicznej ze Style Group dajemy im taką możliwość – przekonuje Aleksandra Depta, ekspert ds. e-commerce w Reckitt Benckiser.

Główny przedmiot umowy to utworzenie Strefy Marki Allegro dla Durex. Strefy marek to wyjątkowe miejsca z szerokim asortymentem oryginalnych przedmiotów znanych firm. Utworzenie strefy wymaga przejścia wielostopniowej weryfikacji dokonywanej przez Allegro pod kątem oceny potencjału biznesowego samego partnera oraz marki, jaką reprezentuje. Dzięki temu użytkownicy Internetu zyskują pewność, że dostępne tam produkty są oryginalne i można je kupić w atrakcyjnych cenach.

author avatar
Projekt Komunikacja

1 2

O autorze