loader

LOT-nicza promocja na rynku… kolejowym

Dzięki zacieśnieniu współpracy z biurem podróży FLY AWAY Travel – największym na polskim rynku sprzedawcą biletów kolejowych w systemie agencyjnym – LOT będzie w nietypowy sposób promował swoje połączenia krajowe na…. okładkach biletów kolejowych. 
„Krajówki” są mocnym atutem w siatce połączeń LOT-u, który aktualnie operuje 
z centralnego lotniska w Warszawie do 7 regionalnych portów w Polsce. Dlatego 
w ramach nowej, otwartej i nowatorskiej komunikacji przewoźnika z pasażerami, 
na okładkach biletów kolejowych  pojawi się reklama LOT-u pod hasłem: „Miej pociąg do latania”. Ceny biletów lotniczych na połączeniach krajowych także są atrakcyjne dla pasażerów, co ma pokazać, że podróżowanie samolotem jest nie tylko szybsze 
i wygodniejsze, ale także w porównywalnej cenie co innymi środkami transportu, zwłaszcza koleją. Przykładowo, na trasie z Warszawy do Krakowa ceny biletów LOT-u zaczynają się już od 154 złotych w obie strony! 
LOT będzie reklamował się na okładkach biletów kolejowych dystrybuowanych przez agenta kolejowego w czterech polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Rzeszowie oraz Poznaniu. Początek akcji zaplanowano na dzisiaj, 3 marca br.  
Taka promocja LOT-u jest możliwa dzięki ponad 24-letniej współpracy handlowej z firmą Fly Away Travel, która jest liderem w kompleksowej obsłudze podróży służbowych 
i jednym z najbardziej doświadczonych agentów w branży.
To jednak nie jedyne działanie przewoźnika w ramach promocji połączeń krajowych LOT-u. Pasażerowie mogą skorzystać obecnie z dwóch ofert dedykowanych dla grup – „Zielone szkoły” i propozycji na przeloty w okresie letnim dla klientów korporacyjnych. Ceny biletów dla osób podróżujących w grupie są bardzo konkurencyjne i zaczynają się od 99 złotych netto w obie strony.  
author avatar
PLL LOT
O autorze