loader

LOT nagrodzony za jakość obsługi pasażerów

Czytelnicy polskiej edycji prestiżowego magazynu „Business Traveller” docenili LOT, przyznając przewoźnikowi aż dwie statuetki.  Linie zwyciężyły w kategoriach „Najlepsza Klasa Ekonomiczna” oraz „Najlepszy Przewoźnik na Krótkich Dystansach”. Była to pierwsza edycja nagród „Business Travellera” w Polsce.

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w Pałacu Sobańskich w Warszawie. Statuetki w imieniu linii odebrał Michał Leman, Dyrektor Biura Produktu i Marketingu PLL LOT. 

W specjalnej ankiecie czytelnicy magazynu oceniali przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerów. LOT zdaniem podróżnych wyprzedza konkurencję pod kątem jakości obsługi na trasach krótkiego zasięgu oraz oferty i standardów w klasie ekonomicznej.

Nagroda polskiej edycji pisma „Business Traveller” dołącza do bogatej już kolekcji statuetek przyznanych LOT-owi. Czytelnicy brytyjskiego wydania magazynu już 16 razy wyróżniali LOT m. in. w prestiżowej kategorii „Najlepsza linia lotnicza Europy Środkowo-Wschodniej”. Obok nagród „Business Travellera” LOT ma na koncie wyróżnienia magazynu „Global Traveler”, Flight Stats czy Reader’s Digest. 

Magazyn „Business Traveller” jest jednym z ważniejszych magazynów na rynku i skierowany jest przede wszystkim do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy a także eksperci z branży finansowej i turystycznej. W Polsce miesięcznik Business Traveller Poland ukazuje się od 2009 roku (także w wersji na iPada/Androida oraz w internecie www.businesstraveller.pl). W tym roku po raz pierwszy w swojej historii przeprowadził plebiscyt wśród swoich Czytelników. 

author avatar
PLL LOT
O autorze