LiuGong Dressta Machinery najwidoczniejszym graczem na targach Autostrada-Polska 2017
TD-15 R Extra LA to maszyna stworzona do wydajnej pracy na składowiskach odpadów. Wysypisko to trudne miejsce pracy, zarówno dla maszyny, jak i jej operatora. Trudno przewidzieć, z jakimi odpadami można się spotkać. Część z nich może stanowić potencjalne zagrożenie dla pracującej maszyny. Model TD-15 R Extra LA został zaprojektowany w taki sposób, aby zwiększona odporność na zużycie tarciowe pozwoliła na przemieszczanie większej ilości materiałów przy mniejszej liczbie cyklów pracy – mówi Stanisław Balandyk, Dyrektor sprzedaży na Polskę LiuGong Dressta Machinery.
Maszynę o masie eksploatacyjnej 20 760 kg napędza wydajny, turbodoładowany silnik common-rail firmy Cummins, spełniający normę Tier IV Final. Spycharka doskonale radzi sobie z najcięższymi zadaniami: przygotowywaniem składowisk, budową dróg dojazdowych, zagęszczaniem czy rozściełaniem dostarczanych codziennie odpadów. Wyposażona została w samoczyszczące płyty gąsienic, specjalną kartę, zwiększającą pojemność lemiesza, a także wentylatory o zmiennym kierunku, co czyni ją w pełni przygotowaną do najcięższych prac na wysypisku.
Budowa dróg łatwiejsza
TD-20 R Extra to wszechstronna, średniej wielkości spycharka, zaprojektowana tak, aby sprawdzić się szczególnie przy budowie dróg. Posiadając masę eksploatacyjną 24 250 kg i niezawodny silnik Cummins (Tier IV) Final, maszyna ta ma odpowiednią siłę i precyzję, aby szybko i efektywnie wykonać swoje zadanie. Spycharka jest dodatkowo wyposażona w system automatycznego sterowania Trimble 3D, który pozwala osiągnąć idealny poziom oraz lepszy efekt końcowy.
Konstrukcja tego modelu zapewnienia najwyższy komfort pracy operatora, wygodę serwisowania i wydajność. Duża moc, przy zachowaniu wyjątkowej zwrotności, umożliwiają maszynie osiąganie doskonałych wyników pracy w każdych warunkach. Wyposażona została w funkcje szczególnie przydatne przy budowanie dróg i autostrad, takie jak: unikalny dwubiegowy mechanizm skrętu, preselekcja prędkości jazdy i automatyczna redukcja biegów. Wszystko po to, aby ułatwić wykonywanie zadania i umożliwić wydajniejszą pracę, obniżając koszty eksploatacji – dodaje Stanisław Balandyk.
Podczas targów Autostrada-Polska w Kielcach, Spółka LiuGong Dressta Machinery zaprezentowała również 3 inne modele: koparki gąsienicowej 922E i 936E oraz ładowarkę kołową 856H. To pierwsze maszyny, które będą wytwarzane w zakładzie produkcyjnym w Stalowej Woli oraz dedykowane zarówno Polsce, jak i szerokiemu rynkowi europejskiemu.