loader

Likwidacja szkód w EFL zyskuje nową funkcjonalność

Obsługa szkód na czwórkę z plusem

Na obsługę szkody w EFL składa się wiele rozwiązań, dzięki którym nieprzyjemne zdarzenia stają się dla przedsiębiorcy mniej uciążliwe. Poza wprowadzoną właśnie aplikacją EFL Assistance, leasingobiorcy mają do dyspozycji Centrum Likwidacji Szkód. Dzięki tej usłudze, obowiązki klienta zostały zminimalizowane do telefonicznego zgłoszenia szkody. W ramach oferowanej usługi Grupa EFL bierze na siebie ciężar nadzorowania całego procesu likwidacji szkody – począwszy od skompletowania dokumentacji dla ubezpieczyciela poprzez wybór i skierowanie uszkodzonego pojazdu do odpowiedniego serwisu, umówienie naprawy, po monitorowanie czasu naprawy oraz jakości wykonanych usług. Co więcej, faktura może zostać wystawiona na EFL, który ureguluje 100% VAT, podczas gdy leasingobiorca sam reguluje fakturę za naprawę odlicza tylko 50% VAT. Od 2013 roku EFL obsłużył w ten sposób prawie 17 tysięcy spraw.

W 2016 roku więcej niż co trzecia sprawa klienta EFL była zgłoszona i załatwiona przez portal KlientEFL. Serwis umożliwia prosty i szybki, bez wychodzenia z biura, dostęp do informacji o trwającej umowie, wznowieniu ubezpieczenia czy możliwość złożenia wniosku. Klienci EFL bardzo chętnie z niego korzystają, bo aż 80% z nich ma aktywne konto na portalu, a miesięcznie stronę odwiedzają 30 tys. razy. W efekcie, ponad 1/3 spraw leasingobiorców EFL w 2016 roku zostało załatwionych przez internetowy portal KlientEFL  w tym również z urządzeń mobilnych

  – Współpraca takiej firmy jak nasza z leasingobiorcą nie sprowadza się tylko do przedstawienia oferty i sprzedaży usługi, lecz jej ważną częścią jest obsługa posprzedażowa. To właśnie zadowolenie z tego etapu kontraktu bardzo często wpływa na decyzję klienta, czy warto kontynuować współpracę z leasingodawcą przy kolejnych inwestycjach. Jedną z najmniej przyjemnych sytuacji dla przedsiębiorców jest właśnie likwidacja szkód, dlatego stale wdrażamy nowe rozwiązania maksymalnie upraszczające załatwienie formalności i oszczędzające czas. To widzą i doceniają nasi klienci, czego przejawem jest między innymi bardzo wysoka ocena satysfakcji z naszego procesu likwidacji szkód – mówi Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.

Wdrażane rozwiązania i coraz większa dbałość o jakość obsługi w EFL mają swoje przełożenie w opiniach klientów. Usługa likwidacji szkód w EFL jest oceniana zdecydowanie wyżej niż w innych firmach leasingowych. Średnia ocena Centrum Likwidacji Szkód wystawiona przez klientów EFL wyniosła 4,4, podczas gdy proces likwidacji szkód konkurencji uzyskał średni wynik na poziomie 3,8 – tak wynika z badania opinii i satysfakcji leasingobiorców przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS w 2017 roku.

author avatar
EFL
EFL S.A. powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. W skład Grupy EFL wchodzą spółka flotowa Carefleet, spółka faktoringowa Eurofactor oraz Truck Care, który oferuje kompleksowy wynajem pojazdów użytkowych stworzony z myślą o biznesie transportowym. W ramach Grupy EFL spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, usługi flotowe, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i faktoring. Od 1991 roku EFL współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. Business Superbrands 2021, 2022, sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i siedmiokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 384 tysiące klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl

1 2

O autorze