loader

Lidl: Po obiadach i deserach przyszła pora na kanapkę

Na polskich stołach bezapelacyjnie królują kanapki. 95% z nas ma zwyczaj spożywania ich przynajmniej raz dziennie. Ulubionym pieczywem Polaków pozostaje chleb, ale co ciekawe, cena przy wyborze tego rodzaju asortymentu nie ma istotnego znaczenia.

Okazuje się, że o smaku kanapek decyduje pieczywo, dlatego też wybieramy je w oparciu o jego zapach, chrupkość i temperaturę. Obrazują to wyniki badań, które na zlecenie Lidl Polska, w styczniu tego roku zrealizował Instytut MillwardBrown.

Mimo, że kanapki jemy często i chętnie, to większość z nas traktuje je jako szybki sposób na zaspokojenie głodu. Chcąc przywrócić kanapkom ich smak i wprowadzić różnorodność do naszych codziennych, najbardziej typowych posiłków, sieć sklepów Lidl w terminie

1 2

O autorze