Lexmark z nowym podejściem do druku korporacyjnego – infrastruktura druku w chmurze as a service
IoT / Smart Services zostały zaprojektowane tak, aby tworzyły środowisko drukowania zawsze gotowe do pracy:
• Proaktywne zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi wykorzystuje sztuczną inteligencję w celu zapewnienia zautomatyzowanego, dokładnego i terminowego dostarczania materiałów eksploatacyjnych.
• Usługi predykcyjne oceniają stan urządzenia za pomocą algorytmów opartych na alarmach oraz odczytach z czujników, aby przewidzieć wymóg interwencji i zmaksymalizować czas dostępności urządzenia.
• Proaktywne powiadamianie o urządzeniach informuje użytkowników o działaniach podjętych przez system, takich jak wysyłki tonera i harmonogramy dostaw usług.
• Analiza danych bieżących zapewnia dane dotyczące wydajności urządzenia w czasie rzeczywistym.
"Urządzenia wielofunkcyjne Lexmark to inteligentne urządzenia IoT", powiedział Waugerman. "Stosujemy analizę do danych wyjściowych z czujników, która umożliwia świadczenie inteligentnych usług, ułatwiając przewidywanie potrzeb urządzeń i podejmowanie działań w celu maksymalizacji nieprzerwanego czasu sprawności, w tym automatycznego uzupełniania zapasów i usług predykcyjnych".
Infrastruktura druku w chmurze jako usługa jest dziś dostępna w Stanach Zjednoczonych bezpośrednio w firmie Lexmark.