loader

Kulinarny team building w CulinaryOn

Wykorzystanie kapitału ludzkiego w firmie

Dzięki warsztatom team buildingowym w CulinaryOn tworzy się silny zespół z liderem na czele, ukierunkowany na wspólny cel. Każdy uczestnik wykonuje przydzielone mu zadania. Dzięki temu każdy wie, co do niego należy i za co jest odpowiedzialny. Działania nie są dublowane, żaden obszar nie zostaje pominięty. To odróżnia działania integracyjne od team buildingowych – podczas integracji nie wyznaczamy ról w grupieani lidera, co ma miejsce podczas team buildingu.

 

Nie tylko gotowanie

CulinaryOn – to część formuły EPIC, która skupia w sobie też inne marki – WineOn i PaintOn, które zapewniają wyjątkowe doznania związane z degustacją wina i malowaniem zespołowym.

 

Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako „Kulinarny Disneyland” i posiada 19 studiów na całym świecie. Tylko w 2018 roku CulinaryOn gościło ponad 100 000 klientów. Studio w Warszawie otworzy swoje podwoje już we wrześniu w Galerii Ethos na Placu Trzech Krzyży.

 

 

1 2

O autorze