loader

Kto zdobędzie tytuł Dyrektora Finansowego Roku?

                                                                Rzeczpospolitej

  • Marek Łukowski                      – Dyrektor Zarządzający ds. Bankowości Przedsiębiorstw i

                                                               Zarządzania Siecią Oddziałów Korporacyjnych, mBank

  • Piotr Rybicki                           – Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach,

                                                             Prezes Zarządu, NadzórKorporacyjny.pl

  • Andrzej Rzońca                       – Przewodniczący Towarzystwa Ekonomistów Polskich,

                                                             Główny doradca Rady i Zarządu FOR, Szkoła Główna

                                                              Handlowa w Warszawie

  • Ewa Sowińska                         – Zastępca Prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów,

                                                             Partner w ESOAUDIT

  • Tomasz Starus                        – Członek Zarządu, Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes
  • Tomasz Szeląg                        – Członek Rady Nadzorczej Grupy Kapitałowej Cyfrowy

                                                             Polsat, Laureat Konkursu Dyrektor Finansowy Roku

 

W poprzednich edycjach Konkursu statuetka i tytuł Dyrektora Finansowego Roku trafiły do: Adama Pieniackiego – York International (2005), Karen Burgess – TVN (2006), Krzysztofa Zoły – Złomrex (2007), Tadeusza Piotra Kozaczyńskiego – Trakcja Polska (2008), Mariusza Machajewskiego – Grupa Lotos (2009), Sławomira Kubickiego – Grupa Allegro i Grzegorza Grabowicza – Magellan (2010), Tomasza Szeląga – Cyfrowy Polsat i Damiana Bijowskiego – Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze (2011), Katarzyny Grabowskiej – Bać-Pol (2012) i Arkadiusza Dorynka – Platige Image (2012), Grzegorza Dzika – Neuca (2013), Bogusława Galusika – Polfurnitur (2013), Marka Gruszeckiego – Quad/Graphics Europe i Beaty Ewy Janowskiej – Conbelts Bytom (2014). Podczas ubiegłorocznej edycji za dokonania w 2015 roku, nagrodę otrzymała: Izabela Plewnia – Wawrzaszek Inżynieria Samochodów Specjalnych.

 

Organizatorami Konkursu oraz Kongresów Dyrektorów Finansowych, są: Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Euler Hermes oraz dziennik Rzeczpospolita.

Partnerem strategicznym projektu jest: mBank.

Partnerami są: Grant Thornton, Lenovo oraz Union Investment.

Konkurs oraz cykl Kongresów wspierają: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Izba Przemysłowo-Handlowa w Rzeszowie, Klub Dyrektorów Finansowych „Dialog”, Krajowa Izba Biegłych Rewidentów, Krajowa Izba Gospodarcza, Stowarzyszenie Polskich Skarbników Korporacyjnych PCTA, Podkarpacki Klub Biznesu, Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Stowarzyszenie Interim Managers, Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa.

Patronami medialnymi są: Controling i Zarządzanie, Gazeta Giełdy Parkiet, ISBnews, Nowy Przemysł, odpowiedzialnybiznes.pl, Polish Market, rp.pl, oraz wnp.pl. 

 

author avatar
multiAN
Zespół konsultantów agencji multiAN stanowią doświadczeni, pełni pasji, profesjonalni PRowcy o szerokich kompetencjach z zakresu PR, IR i marketingu. Realizowane przez nas działania są zgodne z etyką obowiązującą w branży public relations i w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR. Przemawia za nami blisko 20-letnie doświadczenie na rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu biznesowego. Nasze strategie i proponowane rozwiązania komunikacyjne oparte są na dogłębnej analizie rynku i oczekiwań Klienta oraz kreatywnym podejściu w ich wdrażaniu. Jesteśmy przede wszystkim konsultantami, doradcami i partnerami, a nie podwykonawcami – to nas wyróżnia! Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu celów biznesowych poprzez budowanie ich reputacji i pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajmujemy się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją i doradztwem medialnym. Pracujemy dla liderów i wizjonerów, a także przedsiębiorców prywatnych i założycieli start-upów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji biznesowej, w tym także kryzysowej. Doradzamy, jak skutecznie rozmawiać z otoczeniem i budować dobre relacje z partnerami biznesowymi, samorządowymi i społecznymi. Pomagamy przedsiębiorcom i menadżerom w rozwoju ich biznesów, a tym samym i naszej gospodarki. Zapraszamy do kontaktu i współpracy! Każdy projekt traktujemy indywidualnie, nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Miarą efektów naszej pracy są sukcesy naszych Klientów.

1 2

O autorze