loader

Konferencja Made in Poland 2016

Natomiast w drugim panelu rozmawiano na temat szans i barier eksportowych dla polskich firm, a także wyzwań przed jakimi stoją polscy przedsiębiorcy. Tę część poprowadziła Beata Socha, Managing Editor Warsaw Business Journal Group, a jej gośćmi byli:

  • Aleksander Libera, Pełnomocnik Zarządu ds. Polskich Inwestycji Zagranicznych Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.;
  • Nadia Bouacid, Dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej;
  • Jacek Sosnowski, przewodniczący Polsko-Irańskiej Rady Biznesu;
  • Monika Żochowska, prezes Phenicoptere;
  • Tomasz Sobol, dyrektor marketingu Beyond.pl.

Udział w spotkaniu wzięli dyplomaci, ambasadorowie, eksperci, przedstawiciele polskich instytucji państwowych, izb handlowo-przemysłowych, a także miast, regionów i największych eksporterów.

W skład grupy mediowej Valkea wchodzą także inne tytuły tj. Aktivist, Warsaw Insider, WBJ Observer oraz roczniki pod szyldem Warsaw Business Journal Group – Book of Lists, Investing in Poland i Made in Poland. Wraz z ich rozwojem Valkea wzmacniała swoje kompetencje w mediach interaktywnych i społecznościowych. Wykorzystując specjalistyczną wiedzę i nowoczesne technologie stworzyła kompleksową ofertę usług marketingowych: Valkea Custom Publishing, Valkea Social Media, Valkea Events i Valkea PR.

author avatar
Valkea Media SA

1 2

O autorze