loader

Kolejny klient w kampanii biznesowej T-Mobile

Sposobem na sprawną koordynację projektów międzynarodowych okazały się aplikacje Office 365. Skype stał się codziennym narzędziem pracy Katarzyny, umożliwiającym bezproblemową współpracę zespołów z kilku krajów. Równie istotną funkcję zaczął pełnić OneDrive, platforma do bezpiecznego przechowywania i szybkiego udostępniania dokumentów, podobnie jak Teams, dzięki któremu użytkownicy na innych urządzeniach mogą otrzymać dostęp do aplikacji i ekranu.

 

Technologiczna rewolucja objęła również sprzęt. Pierwsze szkice projektowe na zdjęciach Katarzyna wykonuje zazwyczaj na tablecie, jeszcze podczas spotkania na placu budowy. W ten sposób może od razu wstępnie pokazać klientowi, jak teren będzie różnił się po wprowadzeniu proponowanych przez nią zmian. Urządzenie przydaje się również, by zaprezentować rośliny, o których opowiada, a także poszczególne rozwiązania, które chciałaby zastosować w projekcie. W rezultacie firma, która nigdy nie potrzebowała nawet strony internetowej, korzystając z oferty T-Mobile, wkroczyła w świat cyfryzacji i nowych technologii – a stamtąd trafiła do kampanii biznesowej operatora.

 

Ogrody będą powstawać na całym świecie

Domeną pracy Katarzyny stała się elastyczność – każde zlecenie oznacza dla niej bowiem odrębną decyzję co do liczby współpracowników, z którymi zrealizuje zadanie. W zależności od potrzeb jej zespół składa się więc z różnych specjalistów, z którymi podejmuje współpracę na czas projektu – a tych Katarzyna ma na koncie już sporo. Należy do nich m.in. roślinność przy hotelu Hilton w Tbilisi, fragment ogrodu przy Belwederze dla Kancelarii Prezydenta RP, zieleń w polskim pawilonie na Expo 2015 w Mediolanie oraz ogród na dachu hotelu Ritz Carlton w Astanie. Nie zamierza jednak poprzestawać na dotychczasowych sukcesach – w planach jest jeszcze więcej realizacji międzynarodowych.

 

Operator oddaje głos polskim przedsiębiorcom

Kampania MagentaBIZNES, w której Katarzyna wzięła udział, pokazuje klientów T-Mobile tworzących i prowadzących z sukcesem swoje firmy z pomocą nowoczesnych narzędzi cyfrowych i telekomunikacyjnych. W dwóch towarzyszących jej spotach wystąpiło łącznie pięciu przedsiębiorców, działających w różnych obszarach, od przychodni weterynaryjnej, po biuro nieruchomości. Kampania promuje zarazem nową ofertę T-Mobile dla biznesu, stawiającą cyfryzację i elastyczność na pierwszym miejscu. To krok w stronę małych i średnich firm, czyli sektora, dla którego technologiczna ewolucja stanowi największe wyzwanie.

1 2

O autorze