loader

KNF ZATWIERDZIŁ PROSPEKT GRODNA, DEBIUT NA GPW W WARSZAWIE

Warszawa, 24 września 2015 r.

Informacja prasowa

 

KNF ZATWIERDZIŁ PROSPEKT GRODNA, DEBIUT NA GPW W WARSZAWIE

 

KNF ZATWIERDZIŁA PROSPEKT SPÓŁKI GRODNO, PRZEJŚCIE NA GPW W WARSZAWIE W PAŹDZIERNIKU BR., KOLEJNE 23% WZROSTU SPRZEDAŻY I 9,7 MLN ZŁ ZYSKU W REALIZACJI DO MARCA 2016 ROKU

 

23 września br. Grodno SA, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych

i oświetleniowych działających na rynku polskim, otrzymał zatwierdzenie prospektu przez KNF. Celem jest przejście na rynek regulowany GPW w Warszawie w październiku br. Spółka podtrzymuje cele strategiczne związane z rozwojem sieci sprzedaży i oferty asortymentowej oraz prognozy finansowe na 2015/2016 r.  

 

23 września br. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Grodna w celu przeniesienia notowań na rynek regulowany Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie bez nowej emisji akcji. Pierwszy dzień notowań jest planowany na 9 października 2015 roku.

 

Przeniesienie notowań na rynek regulowany GPW w Warszawie to realizacja kolejnego celu strategicznego spółki. Doświadczenia na NewConnect utwierdziły nas w przekonaniu, że to właściwy model rozwoju dla Grodna. Naszym celem na najbliższe lata jest znalezienie się w ścisłej czołówce największych firm w branży­ –  

mówi Andrzej Jurczak, Prezes Zarządu Grodno SA.

 

ROZWÓJ SIECI SPRZEDAŻY I ASORTYMENTU, KOLEJNE 23% WZROSTU SPRZEDAŻY I 9,7 MLN ZŁ ZYSKU W REALIZACJI DO MARCA 2016 ROKU

 

Dzięki konsekwencji w realizacji strategii rozwoju umacniamy naszą pozycję na rynku. Dalej pracujemy nad zwiększaniem zysków do 9,7 mln zł w roku obrotowym 2015/2016 oraz wzrostem sprzedaży o 23% – dodał prezes Jurczak.

 

Spółka podtrzymuje plany dalszego rozwoju firmy poprzez rozbudowę sieci dystrybucji, rozszerzanie asortymentu, rozwój nowych kanałów dystrybucji oraz optymalizację i rozwój procesów zarządzania w obszarach logistyki i sprzedaży. Od 2014 roku spółka powiększyła się o 9 nowych oddziałów sprzedaży na terenie kraju. 8 placówek powstało poprzez rozwój organiczny, 1 punkt dołączył do sieci sprzedaży Grodna w drodze nabycia wydzielonej części przedsiębiorstwa Elektromag w Brwinowie. W planach jest utworzenie w latach 2015-2016 kolejnych punktów. Jednocześnie Grodno rozpoczęło projekt rozwoju sieci sprzedaży na zasadzie franczyzy. Dziś sieć Grodna to 45 własnych punktów sprzedaży oraz 1 oddział franczyzowy.

 

author avatar
Reputation Managers Grodno

1 2

O autorze