loader

Już 23% polskich internautów kupuje w zagranicznych e-sklepach

i w złotówkach, płacić za produkty kupowane na zagranicznych serwisach, ale także oferować swoje produkty klientom z całego świata. Aby odpowiedzieć na potrzeby sprzedawców rozwijających ofertę dla zagranicznych kupujących, PayU zbudowało  globalną platformę PayU Hub. Dzięki łatwej integracji z jednym API, można uruchomić w sklepie szereg lokalnych metod płatności pochodzących z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie oraz usługi finansowe, takie jak raty czy odroczenie płatności.

Handel transgraniczny jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Przewiduje się, że do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna. W samej Europie Środkowo-Wschodniej wartość handlu transgranicznego online wzrośnie do 45 miliardów dolarów. Oznacza to również szansę dla polskiego e-handlu w konkurowaniu o międzynarodowych klientów, zwłaszcza, że polskie sklepy internetowe mają bardzo dobrą ofertę produktową i z powodzeniem mogłyby odważniej ją prezentować na zagranicznych rynkach.

###

O PayU

PayU jest liderem płatności internetowych w Polsce i na wielu innych rynkach na świecie. Dostarcza prosty

w integracji i wygodny w użytkowaniu system płatności, który ułatwia dokonywanie zakupów przez Internet. Podstawą działalności PayU jest łączenie potrzeb firm sprzedających produkty i usługi

z zachowaniami zakupowymi i płatniczymi konsumentów. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty, odroczone płatności, płatności odnawialne, portfele elektroniczne takie jak Android Pay, Visa Checkout, MaterPass, a także BLIK. PayU odpowiada za obszar technologii finansowych spółki Naspers Ltd. Więcej o PayU: www.payu.com; www.payu.pl.

1 2

O autorze