loader

Jeśli firmy ubezpieczeniowe nie zainwestują w UX mogą stracić wpływy

2.Zbyt skomplikowane formularze. Jest to szczególnie istotne dla ubezpieczycieli, którzy korzystają z niezależnych agentów do sprzedaży polis. UX obarczony trudnościami w nawigacji, niejasnymi instrukcjami i nadmiernie złożonymi lub niewygodnymi formularzami, prowadzi do porzucania formularzy. Jeżeli stworzymy sprawny UX, zarówno niezależnym, jak i zatrudnionym agentom, łatwiej będzie sprzedawać produkty, co wpłynie na uniknięcie  frustracji spowodowanej zawiłością systemów.

 

3.KPI trudne do śledzenia. Jeżeli agenci nie mogą łatwo śledzić wyznaczanych celów, UX pogarsza ich efekty sprzedażowe. Zapobiec temu może szybki dostęp do KPI i uporządkowanie danych dotyczących postępów w realizacji zadań w sposób łatwy do zrozumienia i przedstawiający całokształt procesu.

 

4.Zdecentralizowane dane. Pojedynczy pulpit, który automatycznie wyświetla ważne dane z różnych systemów, będzie wspierał agenta w zakresie dostarczania informacji oraz  organizacji pracy. Ważna będzie także redukcja czasu poświęcanego na poszukiwanie danych, co zwiększa produktywność.

 

Tekst autorstwa Wilsona Mana, głównego konsultanta w dziale usług globalnych Liferay.

author avatar
Cohn Wolfe

1 2

O autorze